Friday, February 27, 2009

Women In My Life

Perempuan

Sejak dulu sampai skrg, ramai perempuan hadir dlm hidup aku- xkire la sebagai kawan, teman, awek, skandal, musuh, rakan sekelas, dll... Setiap seorang memberi makna yg besar..Setiap seorang berperanan dlm membantu aku untuk meneruskan perjuangan..

Perempuan

Satu kelebihan perempuan (pd pendapat aku) adalah mereka boleh menjadi tmpt berkongsi suka dan duka which mean mereka ni merupakan a good listener.. Dats why aku lebih suke berkongsi dgn teman2 wanita aku segala masalah aku.. kadang2 boleh meredakan dan kadang2 boleh menambahkan lagi bebanan..he3

Perempuan

Golongan yg sensitif (tapi bukan semua perempuan la).. Aku sendiri masih sedang belajar untuk memahami kaum hawa ini dgn lebih mendalam.. Aku xnk menyakiti hati mana2 perempuan dlm hidup aku.. Aku mahu disukai oleh semua.. Maksudku semua perempuan selesa mendampingiku..

Perempuan

Sudah menjadi lumrah dalam kehidupan manusia di mana lelaki akan mendampingi wanita dan wanita secara normalnya akan mendampingi lelaki.. Sejak dari bangku sekolah aku telah didampingi ramai wanita yang boleh dikategorikan sebagai awek cun, menarik, cerdik, dan sebagainya.. Namun sudah menjadi lumrah setiap pertemuan akan berakhir dengan perpisahan..
Sehinggakan kadang-kadang aku terfikir bahawa seolah-olah setiap pertemuan diwujudkan untuk berlakunya perpisahan...

Perempuan

Jika dihitung jumlah perempuan yang pernah atau sedang mengenaliku, memang cukup ramai...Sungguh ramai - xterkira jumlahnya.. Kalau aku nk senaraikan semua nama perempuan yg pernah hadir, muncul, wujud, terlintas dalam hidup aku, confirm smpai seminggu aku kena menaip..Cukup la sekadar aku menyebut beberapa nama perempuan yg mempunyai makna dlm hidup aku - teman...

Perempuan

Aida, BB, Sarah, Diana, Lieya, Maxa, Pa'a, Sol, Azah, Nora, Ecah, Syikin, Fatin, Farah, Huda, Ina, Along, Umi, Mimi, Siti, Nor, Shida, Zura, Dilla, Yana, Nana, Nisa, Baby, Lyana, Ika, Linda, Husna, Tini, Tina, Mekna, Dekna, Dayah, Kak Chik, Yaya, Dania, Wana, Yanti, Yati, Rina, Lisa, Jee, Jasmi, Zahidah, Masitah, Erni, Azie, Zaza, Zita, Lili, Ema, Husna, Raihan, Suhaila...-Sekadar menulis nama teman2 yg terlintas dlm fikiran aku skrg (ketika aku menaip)..

Perempuan

Aku lahir sebab perempuan, aku bahagia sebab perempuan, aku merana sebab perempuan, aku menipu sebab perempuan, aku tertipu sebab perempuan, aku berubah sebab perempuan, aku berani sebab perempuan, aku takut sebab perempuan, aku ceria sebab perempuan, aku murung sebab perempuan, aku mulia sebab perempuan, aku hina sebab perempuan, aku dapat ramai kawan sebab perempuan, aku hilang kawan sebab perempuan, aku berkorban sebab perempuan, aku jimat sebab perempuan, aku boros sebab perempuan, aku maju sebab perempuan, aku khayal sebab perempuan...

Perempuan

Aku sangat2 berterima kasih kepada semua perempuan yg hadir dlm hidup aku kerana tanpa anda semua mungkin aku bukan seperti aku sekarang.. Banyak yg aku pelajari dlm hidup aku.. Aku akan cuba menjadi yg terbaik untuk setiap perempuan yg aku sayang..TQ

No comments: