Thursday, February 26, 2009

Aku dan Sahabat

Pandangan sahabat terhadap aku..

Senang didekati/easy going/peramah
Banyak cakap sebenarnya..he3

Laser/tidak berhati perut/kurang ajar
Bergantung kpd siapa yg bercakap dengan aku..

Baik
Mungkinkah?

Cerdik/pandai
Barangkali?

Gatal/playboy/sosial yg sgt teruk
I'm 22nd years old

Berlagak/Poyo
Persoalannya..siapa?

Pemurah/tidak kedekut
Rezeki dtg dari Allah..

Good looking
No komen....

Tepati masa/janji
I'm Mr Bai

Terburu-buru/gopoh/gelojoh
Salahkan kerja2 yg aku tanggung

Romantik/penyayang/caring
Hmm..Errr..Tanya EX2 aku..

Suka menipu
Bohong sunat..x slh kn?

Suka tertangguh
Aku anak Melayu

Smart/stylo/up to date
This Is what I call 'LIFESTLYE'

Kebudak-budakan/x matang
Are u sure bout that Lieya'?

Periang/suka wt lawak/lucu
Pengaruh raja lawak

Tahan maki
Terima kasih sahabat

Happy All The Time
Tuhan saja yg tahu..hu3

Suka berangan
Kejayaan dtg dari angan-angan+usaha

Rajin/Suka mengemas
Aku bukan tikus

Kaki bodek
Lagi bagus dari kaki bangku

Politic Thinking
I am Malaysian

Cakap besar
Ader org xfhm gn istilah 'bergurau'

*Semua ini hasil daripada fitnahan+umpatan+pujian yg aku selalu dgr ttg Ahmad Baihaqi

No comments: