Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru



Tanggal 16 Mei..

Hari yg sgt bermakna kpd semua insan bergelar guru termasuklah my sis & my bro - Kak Dah, Kinah, Abg Raja, Kak Long, & Abgrie..

My Girl juga merupakan sorang guru in the making..coming soon..Insya Allah..

Sepanjang perjalan karier AHMAD BAIHAQI..
Ramai guru yg terlibat dlm pembikinan corak dan hala tuju karier ini..

Tanpa jasa2 kalian, aku mungkin tidak berjaya untuk berdiri seperti sekarang..

Bermula di Sek Keb Ayer Jernih, diteruskan di Sek Men Keb Sultan Ismail, dan berakhir di Universiti Malaya..(mungkin akan bersambung?..)

Aku betul2 bersyukur ditemukan dengan guru2 yg bertanggungjawab dan berjaya mendidikku..

Cikgu..

Bimbinglah aku..

Cikgu..
Didiklah aku..

Cikgu..
Ajarlah aku..

Cikgu..
Tegurlah aku..

Cikgu..
Nasihatilah aku..

Terima Kasih Cikgu.. Selamat Hari Guru..

No comments: