Monday, May 25, 2009

Second Stage : Episode II


Alhamdulillah.. Aku dh daapat kerja sambilan kt JABATAN PERANGKAAN WILAYAH PERSEKUTUAN sebagai PEMBANTU PERANGKAAN..

Mungkin pd kebanyakan orang kerja ni hanya satu kerja yg low class but for me..ini merupakan satu langkah yg aku ambil utk memulakan satu episod baru dalam hidup aku - alam pekerjaan..Yang penting aku buat kerja HALAL..

So far byk benda yg aku pelajari n yg plg menarik bagi aku ialah isu BUDI BAHASA..
Isu ni sering dibahaskan oleh rakan2 sejawatan.. Tiap2 hari selalu terdengar rungutan tentang isu ini n menurut kefahaman dan pemerhatian aku, isu ni berkait dengan masalah DOUBLE-STANDARD..

Di sini juga aku dpt mengenali pelbagai golongan manusia tidak kira umur, latar belakang n pangkat..

Cukuplah setakat ni aku tulis buat masa ni..

Disebabkan masalah kelembapan liputan wireless kt umah aku, aku jarang berpeluang utk access internet n atas dasar itu aku mengalami kesukaran utk menulis di blog aku ini..

Terima Kasih daun keladi kpd pengunjung blog ini.. Sokongan anda amat saya hargai..TQ

No comments: