Monday, April 13, 2009

Ucapan Populis

Minggu ni adalah minggu terakhir sebelum peperiksaan akhir bermula.. Tinggal 1 lagi asgment utk disiapkan dan sekarang sudah berada pada tahap terakhir iaitu kemaskini..

Aku masih mencari nota-nota yang aku perlukan untuk bekalan menempuh peperiksaan.. Kpd teman-teman seperjuangan, sudi-sudikanlah berkongsi ilmu yg ada..he3

Aku mengambil kesempatan ini untuk memohon kemaafan kpd semua yg mengenali diri aku sepanjang aku hidup (sudah 22 tahun dan 7 bulan)...

Semoga kemaafan dari kalian akan permudahkan langkahku untuk menghadapi peperiksaan penting ini.. Semoga peperiksaan ini menjadi medan tempurku yang terakhir di UM..

Aku juga ingin mengucapkan Selamat Menempuh Peperiksaan kpd semua pelajar Universiti (UM, UPM, USM, UPSI, UKM, UUM, UMS, dll)... Semoga kite bersama-sama mencapai kejayaan.. Insya-Allah..Aminnnnn.....

Kepada teman-teman seperjuangan - Hizir (my roomate), Piji & Hamid (my housemate), oney, mamat, mizan, al amin, mat lan, anas, pa'a, choi, ct ha, diana, maisarah, BB, sarah, ina (da one & only), lieya, keri, kerol, mas, napi, amali, hadi, yus, wan syuk, pijoe, wan tiket, mat wan, mat jawa, praqash, maza, xlupe juga junior-junior APM (he3), member2 APM, member2 di UM, UKM, USM, UPM, UPSI, UUM (u know who u r), member2 JABATAN KESENIAN, KESUSASTERAAN, SOSIO-BUDAYA, LINGUISTIK, & BAHASA, bekas kawan2, bekas teman istimewa, para secret admirer, para musuh, para pengumpat, para penyokong & para blogger, & para para sakura (he3) (aku mintak maaf kalo nama anda tiada di sini, aku xmampu nk ingat sume ketika aku menaip), SEMOGA KALIAN MENCAPAI KEJAYAAN LUARBIASA DALAM PEPERIKSAAN KALI INI DAN JADIKAN KEJAYAAN INI SEBAGAI SATU HADIAH BUAT KALIAN SEBELUM MENINGGALKAN UNIVERSITI..

Terima Kasih SAHABAT..

No comments: