Monday, April 20, 2009

Senaman Ringan Minggu Ini

Minggu exam dh tiba.. So aku tau sume tgh sbuk study n sediakan nota.. Jadi kpd mereka2 yg penat@tension@bosan, jom kite wt senaman khas yg aku belajar di Argentina.. Senaman ni bagus utk mengelakkan penyakit berjangkit seperti Demam Kura-kura.

Hanya amik masa 7 minit untuk buat
senaman ringan ini.. Ikut la arahan ni betul2...


Ni ala taichi sikit la...
sebagai intro dan warming up..


Tiru la macam ni...
untuk melegakan bahu dan leher..


Yeahhh..Dh mcm Ultraman..

Gerak ke kanan kemudian ke kiri..


Gerak ke kiri kemudian ke kanan


Ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..


Tepuk kuat kuat kat dahi..
ni untuk hilang mengantuk..


Dah tu buat gerakan tangan dan badan...
buat macam happy aje..


Kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...
buat macam takde masalah...


Buat secara aggresive pula...
jangan peduli apa orang lain kata..


Hilangkan semua stress..


Pusingkan kepala...Headbanging!!!


Tengok muka kat cermin
sambil goyang2.. lawa tak...


Akhir sekali
buat joget kucing...

SELAMAT MENCUBA.... =)

2 comments:

JaypEyma said...

aku nk tgk ko wt dlu kt gazebo kps

♥ ♥ KenTanGgoRenG ♥ ♥ said...

ahahha.. lawak la plak..
kalo ko berani buat kat gazebo kps.. mmg aku belanje ko r..
*tabik dowh*